نکات مهم حسابداری
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

امروزه در بیشتر آموزشگاه ها می توانید دوره های حسابداری را مشاهده کنید. دوره های حسابداری به صورت حضوری و غیرحضوری درآموزشگاه ها برگزار می شود و هر آموزشگاهی دوره های حسابداری را به صورت متفاوتی برگزار می‌کند، برای مثال دوره حسابداری بازار کار در حوزه های: گزارشگری مالی بین المللی پایه، اعتبارات اسنادی و خرید های خارجی، متون حسابداری و‌مالی، استانداردهای جدید حسابداری، صورت های مالی اساسی، اعتبارات اسنادی و خرید های خارجی، حسابداری مالی ۱ و ۲، تهیه صورت جریان وجوه نقد، تهیه صورتهای مالی تلفیقی، حسابداری پیمانکاری ۱ و ۲، حسابداری در محیط های کامپیوتری، استانداردها و‌نظام حسابرسی، پرورش مدیر مالی در بخش دولتی و عمومی، حسابداری صنعتی و پیشرفته، حسابداری صنعتی مقدماتی، حسابداری در آژانس های خدمات مسافرتی و دیگر سرفصل ها در آموزشگاه ها برگزار می گردد.

 

حسابداری
این دوره ها مفید هستند اما برای موفقیت در بازار کار حسابداری کاربرد چندانی ندارند.
آموزشگاه نیک اندیشان در‌ برگزاری دوره های حسابداری بسیار موفق می باشد و همچنین سرفصل هایی را ارائه می دهد که برای بازار کار و‌ موفقیت در حسابداری بسیار مفید است. آموزش کار با نرم افزار هلو، سپیدار، ارزش افزوده، لیست حقوق و دستمزد و لیست بیمه تامین اجتماعی از سرفصل های دوره ی حسابداری در آموزشگاه نیک‌اندیشان‌ می باشد.
این آموزشگاه پس از پایان دوره مدارک از دانشگاه و ‌آکادمی DNW انگلستان ‌صادر می کند نه از بسیج و‌جهاد که این مدارک قابل استعلام‌ و پیگیری هستند.
پس از پایان دوره های آموزشگاه نیک اندیشان شما معرفی به کار می شوید و این امتیازی است که هر آموزشگاهی آن را ندارد.
از دیگر امتیازات این آموزشگاه می توان به نزدیک و قابل دسترس بودن شعبات و شهریه کمتر از سایر آموزشگاه ها و پرداخت شهریه به صورت اقساطی اشاره کرد.
لازم به ذکر است که تمامی دوره های آموزشگاه نیک اندیشان به صورت مهارتی و کارگاهی ، توسط افرادی تدریس می شود که درآن دوره ها دارای کسب و کار هستند و تخصصشان در زمینه حوضه ای است که تدریس می کنند.





:: برچسب‌ها: حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: